domingo, 1 de mayo de 2011

PUBLICITAT I VEU

En aquest apartat hem volgut analitzar anuncis en els quals la veu és més important que la resta d'elements que participen en l'spot. Així doncs, aquests són els escollits:

Anunci CUATRO. Podemos (Eurocopa 2008):
http://www.youtube.com/watch?v=OyY02lfjzUg
En aquest anunci podem veure com una sola persona explica el que milions de persones senten i volen sentir: guanyar la Eurocopa; ja que des de fa molt de temps Espanya ho perd tot. "Juntos podemos"

Anunci BWM X3 i Bruce Lee:
http://www.youtube.com/watch?v=GAkkhX7iggw
BWM utilitza la veu de Bruce Lee, per tal de persuadir al possible client per tal de que acabi comprant el seu model de cotxe.

Anunci de Coca Cola: "Coca Cola para todos" http://www.youtube.com/watch?v=MaTjCil8SxU
En aquest anunci, Coca Cola explica per a qui és Coca Cola: "para los gordos, para los flacos, para los altos, para los bajos..." per acabar dient que Coca Cola "es para todos".

Anunci Atlético de Madrid: Atlético de Madrid me mata:
http://www.youtube.com/watch?v=3EtqkDLgC-E
En aquest anunci el soci número 1 de l'Atlètic de Madrid explica que al llarg de la seva vida ha deixat moltes coses (de fumar, de jugar...), però que mai ha pogut deixar l'Atlético de Madrid perquè "Me mata. Me da la vida".

No hay comentarios:

Publicar un comentario